Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.
Zrychlení transformace společností
požadavek dnešního trhu a ekonomiky
Zrychlení transformace společností – požadavek dnešního trhu a ekonomiky Klub finančních ředitelů uspořádal první diskusní setkání roku 2022 na téma Zrychlení transformace společností. Diskuse se konala pod záštitou společnosti SAP a dospěla k závěru, že transformace je často používaný pojem, ale klíčem k úspěchu je pochopení a využití akcelerace ekonomiky. Kdo to dokáže, bude skutečným lídrem a tvůrcem trhu.
První diskusní setkání Klubu finančních ředitelů se uskutečnilo 9. 2. 2022 v nových prostorách Klubu na Praze 1, v Celetné ulici. Moderátorem večera byl pan Michal Košťál, Head of Sales Commercial Large Enterprises, SAP ČR a hosté setkání byli paní Jana Hanušová, CEO, ESSOX a pan Thomas Merker, CFO, Managing Director společnosti GasNet. Zástupci úspěšných společností sdíleli nejlepší praxi ze svých odvětví a dokázali, že jsou schopni reagovat na rychle měnící se prostředí finančního světa i síťového odvětví. Diskuse se zúčastnilo více než 30 finančních a generálních ředitelů z ČR.
Cílem setkání bylo nalezení odpovědí na aktuální otázky dnešní ekonomiky a podnikatelského světa.
- Co si představit pod pojmem transformace?
- Jak se posunout od konverzace ke konverzi?
- Jaké jsou předpoklady trvale udržitelného rozvoje?
- Zákazník, zaměstnanec, strategie?
- Jaké jsou předpoklady úspěchu?
Během diskuse se ukázalo, že pojem transformace je termín, který je vlastně přežitý. Klíčem k úspěchu je schopnost firmy, stát se součástí akcelerace ekonomiky. Dosažení tohoto cíle se liší dle předmětu podnikaní, ale principy jsou společné a zásadní. Je třeba vědět PROČ jsme na trhu, CO mám udělat pro dosažení cíle a JAK definovaného cíle dosáhnout. Klíčem k úspěchu je:
- zákazník a uspokojení jeho potřeb, někdy také hunting zákazníka
- zaměstnanec stejně důležitý jako zákazník
- inovativní přístup, žádná tabu a otevřená mysl
- digitální optimalizace včetně end-to-end řešení
- focus – jasné zaměření na definovaný cíl
- přístup „Out of the box“, inspirace z jiných odvětví
Tyto a další faktory zabezpečí dlouhodobě udržitelný rozvoj, co lze považovat za nové měřítko výkonnosti a cíl budoucích lídrů a tvůrců trhu.